FELANMÄLAN
Felanmälan sker i första hand via Mitt HSB
Om du behöver göra en felanmälan kan du enkelt göra det genom att logga in på Mitt HSB och skapa en ny felanmälan under fliken Ärenden & felanmälan. Där kan du även följa status på ditt ärende.
HSB Kund och medlemsservice nås via mail på servicecenter.stockholm@hsb.se samt på telefon under dagtid, mån-fre kl. 7-17.30, telefonnummer: 010-442 11 00.
För akuta fel efter telefontid, kontakta HSB jour på 08-695 00 00 (svar dygnet runt).
För problem eller fel med ventilationen
Kontakta Franska Bukten AB: 08-669 08 80
Felanmälan av vitvaror (ordinarie vitvaror)
Felanmälan av vitvaror sker direkt till Electrolux Service på telefonnummer 0771 – 76 76 76, mail till electroluxservice@electrolux.se eller via formuläret på www.electrolux.se/support.
Felanmälan av TV eller bredband
TV och bredband tillhandahålls av Telenor och deras kundtjänst nås på 020-22 22 22 alla dagar 8.00 – 19.00.
Felanmälan av hiss
Felanmälan av hiss sker direkt till KONE via telefon 0771 – 50 00 00 , mail till kundcenter@kone.com