Felanmälan sker i första hand via HSB ServiceCenter
Genom formulär på www.hsb.se/stockholm/felanmalan eller mail till servicecenter.stockholm@hsb.se.
ServiceCenter nås även på telefon under dagtid, mån-fre kl. 7-17.30, på telefonnummer: 010-442 11 00.
För akuta fel efter telefontid, kontakta jouren på 695 00 00 (24/7).
För problem eller fel med ventilationen kan ni kontakta franska bukten AB : 08-669 08 80
Felanmälan av vitvaror sker direkt till Electrolux service
Genom telefon 0771 – 76 76 76, mail till electroluxservice@electrolux.seeller via formuläret på www.electrolux.se/support.
TV och bredband tillhandahålls av Telenor.
Telenors kundtjänst nås på 020-22 22 22 alla dagar 8.00 – 19.00.
Felanmälan av hiss sker direkt till KONE
Felanmälan av hiss sker direkt till KONE via telefon 0771 – 50 00 00 , mail till kundcenter@kone.com