Felanmälan

Felanmälan sker i första hand via HSB ServiceCenter

Genom formulär på www.hsb.se/stockholm/felanmalan eller mail till servicecenter.stockholm@hsb.se.

ServiceCenter nås även på telefon under dagtid, mån-fre kl. 7-17.30, på telefonnummer: 010-442 11 00.

För akuta fel efter telefontid, kontakta jouren på 695 00 00 (24/7).

För problem eller fel med ventilationen kan ni kontakta franska bukten AB : 08-669 08 80

Felanmälan av vitvaror sker direkt till Electrolux service

Genom telefon 0771 – 76 76 76, mail  till electroluxservice@electrolux.seeller via formuläret på www.electrolux.se/support.

TV och bredband tillhandahålls av Telenor.

Telenors kundtjänst nås på 020-22 22 22 alla dagar 8.00 – 19.00.

Felanmälan av hiss sker direkt till KONE

Felanmälan av hiss sker direkt till KONE via telefon 0771 – 50 00 00 , mail till kundcenter@kone.com